Zwroty i reklamacje

Prawo do odstąpienia od umowy

Masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość (czyli przez nasz sklep internetowy) w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki — bez podania przyczyny.

Aby skorzystać z prawa do zwrotu:

  • Produkt musi być w stanie nienaruszonym, tj. w oryginalnym, zamkniętym opakowaniu i nie może nosić śladów użycia.

  • Zwracany towar nie może być uszkodzony ani otwierany.

Produkty wyłączone z prawa zwrotu

Zgodnie z art. 38 pkt 5 Ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:

  • Produktów, które zostały otwarte po dostarczeniu i których nie można zwrócić ze względów higienicznych lub zdrowotnych — np. olejki, balsamy, woski, pasty, szampony, żele, dezodoranty, kosmetyki do pielęgnacji brody i skóry, jeśli opakowanie zostało rozpieczętowane.

  • Produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie (np. próbki przygotowane specjalnie dla klienta).

Zwrot towaru – jak to zrobić?

  1. Napisz do nas na adres: sklep@nolate.pl  z informacją o odstąpieniu od umowy.

  2. Wypełnij formularz zwrotu (link do pobrania), wydrukuj i dołącz do paczki ze zwracanym produktem.

  3. Odeślij produkty na adres: Kręta 36, 05-850 Ożarów Mazowiecki w ciągu 14 dni od zgłoszenia chęci zwrotu.

Koszty zwrotu ponosi klient.

Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do paczkomatów ani przesyłek pobraniowych (za pobraniem).

 


 

Reklamacje

Jeśli otrzymany produkt:

  • jest uszkodzony,

  • niezgodny z zamówieniem,

  • ma wady jakościowe,

przysługuje Ci prawo do reklamacji zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego (rękojmia za wady).

W celu złożenia reklamacji:

  1. Skontaktuj się z nami: sklep@nolate.pl

  2. Opisz problem i dołącz zdjęcia, jeśli to możliwe.

  3. Reklamacje rozpatrujemy maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia ich otrzymania.

W przypadku uznania reklamacji:

  • wymienimy produkt na nowy,

  • naprawimy go,

  • lub zwrócimy Ci pieniądze — zgodnie z Twoim wyborem.